Pomóżmy Wiktorii po złej diagnozie
Wiktoria Wojtyła uczennica klasy V
W III klasie szkoły podstawowej źle zdiagnozowana ,jako ,, niedostosowanie społeczne,, z uporem maniaka walczyliśmy o lepsze jutro.
W IV klasie ponowna diagnoza i wdrążenie poprawnego funkcjonowania i rozwoju
-- ,, asparger ze spektrum autyzmu,,
-- ,, zaburzenia aktywności i uwagi,,
-- ,, centralne zaburzenie przetwarzania słuchu APD/CAPD o dużym nasileniu.
Rozpoczęliśmy farmakoterapie , integracje sensoryczna, biofeedback, zajęcia z psychologiem, pedagogiem, rewalidacje,zaj.korekcyjno-kompensacyjne , zaj. dodatkowe w szkole wg,aktualnych potrzeb.
Na co dzień występują trudności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji społecznych, rozumieniu niuansów komunikacji niewerbalnej oraz wykazują ograniczone zainteresowania i powtarzalne wzorce zachowań: np udawanie psa, rzucanie przedmiotami,krzyczenie
ZDIAGNOZOWANA :dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia ,centralne zaburzenie przetwarzania słuchu APD/CAPD
W życiu codziennym,powolne czytanie z przekształcaniem końcówek , pisownia z wieloma błędami, dobre liczenie złe zapisywanie , małe skupienie na wykonywanej czynności, problemy z codziennym myciem(dotykiem), do szkoły wchodzi raczej uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona ( niestety jest to bardzo mylne, w rzeczywistości to tylko maska)
Po powrocie ze szkoły odbija się to wszystko na nas jest krzyk, płacz i rzucanie rzeczami, monotonne i długie odrabianie lekcji i nauka do sprawdzianów.
Z trudnością nawiązać córce nowe relacje i znajomości oraz aktywnie spędzać czas poza domem(czuje lęk przed nieznanym)
Sezonem letnim zbieramy jagody, ścinamy lawendę ucząc córkę cierpliwości, liczenia, współpracy a następnie sprzedajemy przy okazji zarabiając parę groszy na zajęcia dodatkowe.
Nasz dzień niby kończy się o godzinie 19 po wzięciu leków, lecz to nie koniec zaczyna się nocne czuwanie , odbijanie sobie nocą całego dnia,rozmowy przez sen z widmo,lunatykowanie,lęki nocne..
Cel zbiórki: zakup leków,rehabilitacja, basen,dodatkowe zajęcia , wyposażenie pokoju dostosowanego do potrzeb dziecka, zakup systemu FM na prawe ucho-dla polepszenia koncentracji uwagi na bodźcach słuchowych oraz w celu neurorehabilitacji